2012-05-11

සිකරට් බීලා අහුවෙලා තියනවද


දවසක් මම මගේ මිතූරෙක් සමග ගමනක් යනකොට හම්බඋනා මිනිහගේ ඉස්කෝලේ යාළුවෙක්.ලස්සන ,රතූ ,පීන් පාට ,උසේ තරමට මහත,වටින ඇදුම් ඇදපු,කැරට් 18ටෙ මාල දාලා, වහනයක යතූරකූත් අතේ තිබුනා.අපේ ඒකා මිනිහට කතා කලේ බූලා කියලා.බොහොම සුහද විදිහට කතාබහ කරලා මැන් ගියා

''උඹට ඉන්නේ මාර යාළුවොනේ බං, බරකාරයෙක් නේ, මොනවද බං ඌ කරන්නේ,මම දැම්මා ඕපේ ඇන්ටනාව.''


''ඌ දැන් සුද්දන්ට  -ක දෙනවා''


''පලයන් යන්ඩ බොරු නොකිය, ''

 මම හිතූවෙ මම හාර හාර අහන හින්දා මු මාව අන්දන්ඩ හදනවා කියලා


''නැ මචං ඇත්ත ,ඌ කරන රස්සාව ඒක තමයි''


''හීරිකිත නැද්ද බං දෙයියෝ කක්කා කරන්ඩ දුන්න එක දෙන්ඩ''

''එ වගේද බං සල්ලි, අපිනං ඒ කාලයේම දැන ගත්තා ඕකා ඔහොම වෙයි කියලා''


''ඒ කොහොමද , ඒ කාලේ උඹලත් --යද''

''නැ බං  පොර දවසක් මරු වැඩක් කලා''

------කියලා යාළුවා මට කියපු කතාව තමයි මෙ.

දවසක් උන් කට්ටිය ඉස්කෝල‍ වේලාවෙ සීකරට් බිව්වාලු. ඉංග්‍රිසි ටීචර් පන්තියට එනකොට පන්තියම සිකරට් ගද ගහනවාලු. එ ටීචර් හරිම සැරයිලු.සමහරක් විට මහත්තයා පොලිසියේ නිසාද කොහෙද.උන්දෑ මුන්ට බැනලා බැනලා උන්දෑට හොද ළමයි ටික ඉතූරු කරලා අනිත් උන්ට එලියට ගිහිල්ලා පෝලිමක් හැදෙන්ඩ කියුවලු.

දැන් කට්ටියට මළ පැනලලු ඇයි ඉතින් සිකරට් ගහපු සමහරක් උන් ඇතූලේ ,ගහපු නැති සමහරක් උන් එළියේ.හැම ගූරුවරයම එහෙමනේ ඉතින් තමන්ට හොද ළමයි මොන වරදක් කලත් පේන්නැනේ.

දැන් පෝලිමෙ අන්තිමයා වෙන්ඩ කට්ටිය පොරකන කොට බූලා වීරයා වගේ පළවෙනියට හිට ගත්තලු


මම තොපි ඉස්කෝලෙන් එළවලා තමයි පස්ස බලන්නේ, දෙමව්පියන්ගේ සල්ලි කන කාළකන්නි. ඉස්කෝලේ ඇවිත් කැහිකූරු අදින්ඩ තොපි හිතූවා මදි. දික්කරපියවු අත් දෙක ඉස්සරහට.

බූලා ලගට ආපු ටීචර් ඉම්බලු උගේ අත් දෙක , ඉබපු පරක්කූවෙන් නහය අකූලගෙන ඔළුව ගස්සලා ගත්තලු අහකට. දත්මිටි කාගන සක්කිලියා කියලා බූලාට බැනලා දුන්නලු කන පුරවලා එකක්.

''මම ආයේ එන්නැ තොපේ පන්තියට ඕන එකේකූට කියපියව් කියලා , ''

රසපරික්ෂනය නවත්තලා ගියාලු.

කට්ටිය දැන් පුල් හොල්මන්වෙලා ඉන්නවලු උනේ මොකක්ද කියලා හිතා ගන්න බැරුව.

''ඇ බූලෝ  මොකද බං ඒ උනේ''

''එළියට දාන කොට මට තේරුනා  වෙන්ඩ යන වැඩේ , මම එළියට බැස්සේ මැදඇගිලි දෙක පුකට බස්සලා කරකොගන බං''

3 comments:

  1. ගු කන්න මොකටද බන් කට හෝදන්නේ

    ReplyDelete
  2. [im]http://b68389.medialib.glogster.com/media/a57720ad6995be1dfe4b7805cf51d0796ccc16f8fead65ddbdd75fe2dd750caa/rage-comics-fuck-yea-forever-alone-4chan-reddit-f7u12-poker-face-troll-actually-herp-derp-2.png[/im]

    ReplyDelete

කමෙන්ට් වලට ලින්ක් දාන විදිහ
<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>

Popular Posts

Configure Search Box

html-generator

https://www.html.am/html-generators/image-code-generator.cfm

යාවත්කාලීන වන සිංහල බ්ලොග් අඩවි දහසක් ඇතුලත්ව ඇත , තව දුරටත් කියවීමට Show All ක්ලික් කරන්න.

ඔබගේ සිංහල බ්ලොග් අඩවිය මෙම එකතුවට ඇතුලත්ව නැත්නම් kandevidane@gmail.com වෙත දැනුම් දෙමින් සිංහල බ්ලොග් අඩවි සියල්ල එක් තැනකට එක්කිරීමට සහයෝගය දක්වන්න.

comments active links


<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>