2012-09-23

අනේ යං මෙයා යන්ඩ


මෙව්වා රියල් සිද්ධි හරිද , අටංතුමා හදලා ලියනවා නෙමෙයි, 

අපිට වෙන හැම සීන් එකකම හිනායන කෑල්ලක් තියනවා , කාට උනත් ඒ කෑල්ල හරියට අල්ලා ගන්න පුලුවන්නං එච්චරයි, අනේ අපොයි අපරාදේ නොකියා ඉන්න ටිකේ හොදට ඉදලා මැරිලා යන්න  ගේමක්ම නැ එහෙම හිතන එකාට.


ඒ දවස්වල මාත් එක්ක වැඩකරපු මිත්තරයෙක් ඉන්නවා අමල් කියලා.ඇත්තටම එළකොල්ලෙක් , ධාතූ වැඩ නෑ , අවංකයා.


මමත් කොල්ලට දන්න සබ්බ සකල මනාවම කියලා දුන්නා. අදටත් ඌ කෙලවා ගත්තහම මට කෝල් එකක් දෙනවා.( ඌට එහෙම හරි මාව මතකයි ඒකත් මදෑ නේද )


ඉස්සර එක දවසක් අපි දෙන්නා අතරේ මෙහෙම කතා බහක් ඇති උනා.


!! ගොඩ දවසකින් අරක්කු ටිකක් බිව්වේ නැ නේද බං අයියේ !!


!! මං නං ඊයෙත් බිව්වා !!


!! බොට මොකද ඉතින් , මොකද කියන්නේ හවසට බොමුද !!


!! හම් !!


!! මම හතට විතර ඉස්ටේසමට එන්නං , උඹ මම එනකොට ඇවිල්ලා හිටහං , කොහාටද යන්නේ !!


!! වෙන කොහෙද ඉතින් "හේෂාන්"' යමං  !!

( මේ කියන කාලේ "කාසා" ඇටෙත් නැ)


ඔහොම කතාකරගන දෙකට ඕෆ්වෙලා ගෙදර ආව කියමුකෝ , හවස මට යන්ඩ ටිකක් පරක්කූ උනා, ඉස්ටේසමට ගිහිල්ලා බලනකොට මූ නැ, පොරත් මම වගේම මූලග්ගිණි කාරයා හන්දා මළ පැනලා ''හේෂාන්''  එකට ගිහිල්ලා ඇති කියලා හිතාගන මමත් ඒ පැත්තට ගෑටුවා.

( දැන් ඉතින් කියාපියව් අනේ මේ අටමා වගේ බූරුවෙක් කෝල් එකක දුන්නනං ඉවරනේ කියලා, ඒ කාලේ කොල්ලටයි  බල්ලටයි ෆෝන් තිබ්බේ නෑ , සල්ලි තියන පට්ට සෝබන කාරයෙක්ට විතරයි ෆෝන් එකක් තිබ්බේ, 8210, 8250, 3310, ඔන්න තිබ්බ ෆෝන් මොඩල් )


මම ‍හේෂාන් එකට යනකොට අමල් කොලුවා බෝතලයක් ගෙනත් තනියම ගහනවා, දැක්ක ගමන් තේරුනා මල් වත්තක් පැනලා කියලා


!! කොහෙද මක බෑ උනේ -කෝ !!


!! සොරි සොරි බං.... උඹට මම එනකං ඉන්ඩ තිබ්බනේ චුට්ටක් ස්ටේසමේ !!


!! ඉස්ටේසමේ ඉන්නේ කොහොමද  හු--   තොපේ ගමේ ඉන්න තෝ වගේ පොන්නයොත් එක්ක !!


!! ඇයි බං මොකද උඹට උනේ !!


!! උනේ...... උන එක කියන්නැ ...මම තොට ......., දැන් ඉතින් කටවහගන බීපිය !!


දැම්මම මූ කියන පාටක් නැ, තරහා වෙලා හන්දා කතාබහකුත් නැ , අදුරන්නේ නැති උන්දෙන්නෙක් වාගේ ටේබල් එකේ දෙපැත්තට වෙලා මමත් දෙකක් තූනක් දාගත්තා , ටික වේලාවකට පස්සේ සිකරට් භාගයක් අමලට දික් කරපු මම


!! මොකද උනේ කියහං කෝ ඉතින් !!


මාව කන්ඩ වාගේ ටික වේළාවක් මූණ දිහා බලාගන හිටපු පොර හිමිහිට කට ඇරියා


මෙතන ඉදන් තියෙන්නේ අමල් මට දුන්න උත්තරය


උඹ පරක්කූ හන්දා මම ෆ්ලැට්ෆෝම් එකේ එහා කොනට ගිහිල්ලා සිකරට් එකක් පත්තු කරගත්තා, එතන බැම්ම උඩ වාඩිවෙලා හිටපු කොල්ලෝ දෙන්නෙක් මාත් එක්ක හිනා වෙලා මාලග ඇවිත් හිට ගත්තා, උන් දෙන්නා මාරුවෙන් මාරුවට මා එක්ක හිනා වෙන හන්දා මම හිතූවේ සිකරට් භාගෙට අරින්ඩ තමයි කියලා, ටික වේලාවකින් එකෙක් කියනවා


!! කෝච්චිය පරක්කුයි නේද අයියේ !!


!! ඔව් නේද !!


!! මේ දවස් ටිකේම පරක්කුයි !!


!! ඇත්තද !!


!! අයියා කොහාට යන්ඩද !!


!! මම කොහෙවත් යන්ඩ නෙමෙයි !!


!! කොහෙවත් යන්ඩ නෙමෙයි නං ඇයි ඉස්ටේසමට ආවේ !!


!! යාළුවෙක් එනකං ඉන්නවා !!


!! ෂා එහෙනං ෂෝක් , අපිත් අයියා වාගේ යාළුවෙක් එයි කියලා තමයි මේ බල බලා උන්නේ !!


!! අර ඉස්ටෝරුව එහාපැත්තට ගිහිල්ලා "ෆන්"  එකක් ගම්මුද අයියේ , මේ වේළාවට ඒ පැත්තට කව්රුත් එන්නේ නැ !!


!! මම ගංජා බොන්නෑ !!


!! ඉකේ.....ඒ...  කව්ද අයියේ ගංජා බොන්ඩ කතා කලේ , අයියෝ ඔයා ආතල් ගැන දන්නෙත් නැද්ද , මම හිතූවා ඔයා අපේ යාළුවෙක් කියලා !!


!! මොනව ගැනද දැන් උඹ ඔය කියවන්නේ !!


!! දන් නැද්ද ....ආතල් එකක්  අයියේ...... , ....සෙක්ස් .....ආතල් එකක් එකක් !!


!! කොල්ලොත් එක්ක මොන සෙක්ස්ද බං , පලයන් පැත්තකට ,   ආතල් ගන්ඩ මට කෙල්ලෙක් ඉන්නවා !!


!! අයියෝ....ගෑණු දන්නවද  අයියේ ආතල් දෙන්ඩ , ඔයා අපෙන් ආතල් එකක් ගත්තොත් ආයේ ගෑණියෙක් දිහා බලන්නෙක්වත් නෑ !!


!! කිව්වම අහලා පාඩුවේ පලයන් දෙන්නා එක්ක පැත්තකට !!


!! තරහා ගන් නැතුව අහන්ඩකෝ අයියේ , කෙල්ලො ඔයාට ආතල් දෙන් නැ ඔයාගෙන් ආතල් ගන්නවා , ඔයා ඔක්කොම ජාතී  කරනකන් උන් ආතල් එකේ ඉන්නවා , එහෙමද අපි අපි දෙන්නේ දිවිය ලෝක සැප !!


!! මම ආයේ කියන්නැ පලයව් අහකට !!


!! අනේ එන්ඩකෝ අයියේ එක පාරකට , අපි දෙන්නා පව්නේ !!

   කියලා එපාර ඒ හු--නා අමලගේ පරම්පරා කූට්ටම අතගැවාලු


!! අ--ට  හු--ඩ  කැ-  පොන්නයෝ දෙන්නා, මම තොපි දෙන්නට කියුවා නේද , මට පාඩුවේ ඉන්ඩ දෙන්ඩ කියලා , දුහපියව් වේ-- පුතාල දෙන්නා !!


උග්.. ආ..අම්මෝ ඩිෂුම් ඩක් චටාස් පටාස් ...පහ් පග් .....


* අමලා අරුන් දෙන්නට හොදටම ගහලා , මෙච්චර වෙලා කතා නොකර හිටපු ''නංගි මල්ලියා'' වැටිලා හිටපු  තැනින් වැලි පිහදදා නැගිටලා මෙහෙම කියුවලූ *


*!!   යමු මෙයා  අපි යන්ඩ.. ,  මොකටද මේ මූසලයට බලෙන් ආතල් දෙන්නේ ,  නිකං හම්බෙන ආතල් එක ගන්ඩ දන්නේ නැති බූරුවෙක්‘‘

1 comment:

  1. වෙන කොහෙද ඉතින් "හේෂාන්"'

    ඕක තමා තැන

    ReplyDelete

කමෙන්ට් වලට ලින්ක් දාන විදිහ
<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>

Popular Posts

Configure Search Box

html-generator

https://www.html.am/html-generators/image-code-generator.cfm

යාවත්කාලීන වන සිංහල බ්ලොග් අඩවි දහසක් ඇතුලත්ව ඇත , තව දුරටත් කියවීමට Show All ක්ලික් කරන්න.

ඔබගේ සිංහල බ්ලොග් අඩවිය මෙම එකතුවට ඇතුලත්ව නැත්නම් kandevidane@gmail.com වෙත දැනුම් දෙමින් සිංහල බ්ලොග් අඩවි සියල්ල එක් තැනකට එක්කිරීමට සහයෝගය දක්වන්න.

comments active links


<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>