2018-03-20

පරි ඇටයේ ... පරිවාසේ


තෙමි තෙමිම ඇවිත් .... වැහි සද්දෙටම ගෙට ගොඩ වෙනකංම්ම ඇහුන්නැ ......  අනේ ඒයි  ඔහොම ඇගපිහදගන වෙන සරමක් කමිසයක් ඇදං අපි යමුනේ

අම්මට මිනිහෙක් ‍හොයන්ඩද

ඉදා ... මේ මොකද මේ   ගෙට ගොඩ වෙච්ච ගමං ... උදේ හවා බුදුන් වදින මයේ අම්මට මිනිස්සු හොයන්ඩ යන්ඩ හදන්නේ ..... අනේ මේ ඔයාලගේ අම්මට හොයලා දෙන්ඩ ... අපේ අම්මට නං එහෙම අමාරුවක් නැ

කට වහගන පැත්තකට වෙලා ඉන්නවා ඕයි .......  තවත් මගේ මාරයා අවුසන්නෙ නැතුව

ආ අද මෙයාට ජයයි  වගේ ......... ඒකනේ මේ   කටේ මෙච්චර සැර..... ගෙට ගොඩ වෙන්ඩම කලිං....... ස්ටැන්ලියගේ ගිණි වතුර කටට හලාගන ඇවිත් ............. අනේ අම්මපා ඕකුන්ට බොකු බඩ යන්නේ   නෑනේ

ගියා ස්ටැන්ලියගේ අම්මට........ මම තොට කියන්නැ

කිසිත් නොකියා කුස්සියට පසුබාන සුනීතා ......... කේතලය ලිප තබා .... පිරවූ  ජලයෙන් අඩක්ම කෙමියෙන් පිටව යන තුරු හිද ....  ජොග්ගුවට සීනි දමා ...   තේ ගොට්ට ගෙන වමතින් කොරහට මිරිකුවේය ........ මේ කහට මදෑ  ... මේ තේ කොල ඩිංග හෙට උදේට තියාගන්න වා ....  අද උදේ දාපු තේකොලනේ ..... යැයි සිතමින්  වරිච්චි බිත්තියේ කොහු ළණුවෙන් එල්ලු පිට පලු රාක්කයේ ඇති තේ කොල බෝතලයට ජයග්‍රහී සිනහවකින් සංග්‍රහ කරමින් .... තේ ඩිංග සීතල වෙන තරම්ම කාලයක් හැන්ද කරකවමින් කල්මරමර හිද වමතින් ජෝග්ගුව ගෙන කොහේදෝ නොපෙනෙන ඉසව්වකට ඇස් හොමු කරමින් පැමින බිත්ති කන්ඩිය උඩ හිදගෙන සිටින ජයසේනගේ උර හිසට උඩින් ජොග්ගුව පැවේය

උම්ම්..... කහට ඩිංගක්

කෝ පැටව් දෙන්නා

හවස මල්ලිලෑ ගෙදර ඇරලුවා

ඒ මොකෝ

කෙල්ල කොල්ලව අවුස්සනවා

අර මොනවටද

නැන්ද සුදු ආප්ප හදනවය .........ඒකිව ....බිත්තර  ගේන්ඩ කඩේ ඇරියය...... බිත්තර ආප්පත් හදනවය.... එහේ ගියොත් රසට කෑහැකිය කියල.

ඉතින් මොකට ඇරියද .......... මම තමුසෙට කියල තියනවනේ ඔව්වයේ අරින්ඩ එපා කියලා

ඉතින් හත්වලාමේ ... පිට තැනැක්යැ .... මාමයි   නැන්දයි    ආච්චියි ඉන්න ගෙදරනේ

තමුසෙම ගිහිං එක්ක එනවා .... මම නං යන්  නැ

ඉතිං ඉන්නව  ....  මං ගිහිං එක්කං එන්නං

කිසිවක් නොකියන ජයසේන වැස්ස දිහා බලාගන තේ බොනවා  , කිසිවක් නොකියන සුනීතා වැස්ස දිහා බලාගන   වහලට ඉන්දපු කැටකෑල කනුව කොනහනවා.... පැයක් තරං  දිග විනාඩියක් නැති කාලයක් යනවා .... විසිකරන්ඩ දෙයක් නැති උනත් යාන්තං ඉතුරු උන මංඩි ඩිංග ජයසේන එලියට විසිකරනවා

හොදටම නිමිලා

නැතුවැ ගෙනත් දෙන්ඩ බයේ   මං කොච්චර වෙලා හිටියද

මං බිව්වේ නැ සුනිතෝ

එහෙනං මොකැ මේ

මේ පාරත් අවුරුදු කන්ඩ වෙන්නෙ නැ

ඒ ඇයි ඒයි..... ලියන මහත්තය මොකද කියුවේ

මම කිහිප සැරයක්ම ඇහුවා ..... හා   ... හූම්  ගානව මිසක් වැඩක් නැ ...., කේලං කියනවයි , කොටවනවයි , කාටහරි අඩංතේටං කරනවයි ඇර ඒ කාලකණ්නියගෙන් වැඩක් නැ ඕයි


එහෙම කියල හරියනවද ඒයි  මුදලාලිගෙන් අහන්ඩකො කෙලින්ම

ඇහුවා තමා ඕයි

ඉතින් මොකද උනේ

මොනව වෙන්ඩද .... හවස් අතේ පොල්ලෙලි ගහන තැනට ආපුවහම මං මාසේ ගානේ කපාගන්ඩ .. කියල ඇහුවා

කීයක්ද

කීයක්ද කියල කියන්ඩත් හම්බුනේ නැ බං  , ... ඔය ණය ගනුදෙනු වලට නං මා එක්ක ලෑස්තිවෙන්ඩ එන්ඩ එපා ජයසේනයෝ.... මං කැමති නැ ඔව්වට .... අනික මාසේ ගානේ කපාගන්ඩ තරං සල්ලියක් උඹ හම්බකරනවද .... අරකද මේකද කියාගන කියාගන ගියානෙ

ඉතින් අනේ ඔයා කියන්ඩ එපෑය පොඩි උන් දෙන්නට අවුරුද්දට රෙදි කෑල්ලක් අරං දීලා කටට රහට කෑම වේලක් හදලා දෙන්ඩ ඕන කියල.

ඕකුන්ට දරුවෙක් මල්ලෙක් වෙනුවෙන්වත් හිත උනු වෙන්නෙ නැ සුනීතෝ........ අවුරුද්දට දෙසැරක් අවුරුදු කන්ඩ සල්ලි දෙන්ඩ බෑය .... උෟට නත්තල්ය .... නත්තලට තමයි අවුරුදු සන්තෝසන් දෙන්නෙ කියුවේ.

දෙයි දෙයි නත්තලට  මේං කියල .... කෝ ගියපාරත් දුන්නනේ.... මතකද ... එහෙම හම්බෙයි කියල ..අපි බලාන හිටියා .... ඒකෙන් පොඩි  උන්දෙන්නගේ මේ අවුරුද්දෙ පොත් පත් අරං දීලා ... ගවුමක් කමිසයක් මහලා දෙන්ඩ .... කටින් ඉල්ලලත් දුන්නද ...  කොහේ ඇරං යන්ඩ පොදි ගහනවද දන්නැ ඕකුන්.

අපේ අසරන කම හින්දා ලැජ්ජාවත් නැතිවෙලා සුනීතෝ , ඒකනේ නොදෙන බව දැන දැනම උන්ට පුලන්ඩ යන්නෙ, තව දවස් හතර පහනේ.... අවුරුද්දට ගමේ එන උන්ගෙන් අහගන හරි වෙන රස්සාවක් හොයාගන්ඩ ඕන

ඈ ... ඒයි ... අර කැලේ හෙලෙං කොහිල ගලවලා අවුරුදු පොලට අරං ගිහිං විකුනමුද ....මං දැක්කා ඕසෙට වැවිල තියනවා... එහෙම්ම එන ගමං අවුරුද්දට අඩුම කුඩුම ටිකත් අරං ආවහැකි .... ඔය පලාකොල ... වල් අල එහෙමත් අරං ගියානං විකුන ගතහැකි.

පිස්සුද සුනීතෝ... මේ අවුරුදු කටේ මිනිස්සු ඔව්වා ගන්නේ නැ .... රට එළවලු තමා

ඕකනේ අනේ ඔහෙත් එක්ක බැරි කීපාරක් නං ඔහොම කියල මග ඇරියද ... ඔන්න මේ පාරනං මම කෙල්ලයි කොල්ල එක්ක හරි යනවා.

තමුසෙට පිස්සුද .... දරුවො දෙන්නට ඉස්කෝලේ උං හිනාවෙයි ..... ඉන්නවකො හෙට මම කොහුමෝලේ වැඩ .... ඔපීසිය ගිහින් මුදලාලියට කියනවා අවුරුදු පහුවෙනකං වැඩට එන්ඩ වෙන්නෙ නැ කියල.

රෑට මොකුත් හදන්ඩ දෙයක් නැ.... දවල් ඉතුරු වෙච්ච ඩිංගක් ඇති .....මං ගිහිං කෙල්ලයි කොල්ලයි එක්කං ඇවිත් රත්කරලා දෙන්නං .... .... උං  එහෙං බඩ පුරෝගන්න නැතැ , ලයිට්බෝයි කෑල්ල  දවස් දෙකට දියකරල දානව .... වලං හෝදන තැන සල්ලයිට් පොත්තක් ඇති.

ඔහොම ගෙදර උන්දැත් එක්ක දොඩන ජයසේන නාකියාගන ඇවිත් තියන දෙයක් ගිලලා දාල ... පහුවදා උදේ   ගිහින් , මුදලාලි එනකං බලාගන ඉදලා ..... කොහු මෝලේ ඔපිස් එක ඉස්සරහට ගිහින් මුදලාලි තමන්ව දකින කං බලාගන ඉන්නවා

ජයසේනයෝ මොකද උඹ ඔතන හොරගල් අහුලන්නේ..... වරෙං ඇතුලට

මේ .... මේ මං  මුදලාලි

මං උඹට ඊයෙත් කියුවා සල්ලි නං නෑ

නැ මං මේ ... මුදලාලි ..අවුරුදු පහුවෙනකං වැඩට නෑවිත් ඉන්ඩ අහන්ඩ කියලා

මොකක්.... වැඩට නෑවිත් ඉන්ඩ ...මේ අවුරුදු කටේ..... අනික ඕන ඕන වෙලාවට නෑවිත් ඉන්ඩ උඹ හිතාන ඉන්නෙ මේක ආණ්ඩුවේ කන්තෝරුවක් කියලද

අනේ නැ මුදලාලි ... වහලේ පොල් අතු හොදටම දිරලා... අපේ ගෑණි පොල් අතු ටිකක් වියලා  ගොඩ ගහලා දැං සෑහෙන කාලයක් ... දිරංඩත් අරං යට තියන එව්වා... තව කාලයක් තිබුනොත් අහකට තමා

ඉතින් ඕකට දවස් ගානක් මොකටද එක දවසෙං බැරුවයැ ... ඕන්නං වරුවක්යයි

අත්තමටනෙ මුදලාලි මිනිස්සු එන්නේ .... මගේ වැඩේ කරගන මග අරින එක නාකයිනෙ...  අහල පහල ගෙවල් හතරපහකම උන්ට කතා කරගත්තා , උන්ටත් අවුරුද්දට කලින් හෙවිල්ලන්ඩ ඕනලු... ඉතින් එක හුස්මට කරල දාන්ඩ තීන්දු කරගත්තා.

එහෙම වැඩට නෑවිත් ඉන්ඩ ... තීරනේ කරේ උඹ මගෙන් අහලද

අනේ නැ   මුදලාලි.... මුදලාලි අකමැති වෙන එකක් නැ කියලා හිතුවා

මේ දඩි බිඩියෙනං ඔව්වා කරන්ඩ හම්බෙන්නෙ නැ බං.... මම මේ උඹව අද ගෙන්නගෙන කියන්ඩයි හිටියේ .... අපේ ගෙදර වත්තෙ හොදටම කැලේ වැවිලා හැඩිවෙලා ... වහලේ කොල රොඩුත් රැදිලා මේ දවස් දෙක තුනේ උඹ වත්තෙවත් කොහු මෝලෙවත් වැඩ කරන්ඩ ඕන නැ. කෙලින්ම ගෙදරට වරෙන්.

අනේ එතකොට මුදලාලි මගේ වැඩේ

ඒක ඔය අවුරුද්දෙං පස්සේ කරගන්ඩ බැරුවයැ , අවුරුදු දවස්වල යාලු මිත්තරයෝ ගෙදරට ගොඩ වෙනවා ..... වත්ත පිටිය කලඑලියට තියෙට ඕන

අනේ මන්දා මුදලාලි ... අවුරුද්දෙං පස්සෙ රස්සාවලට ගියහම අහල පහල එකාල අත්තමට අල්ල ගන්න එක තමා වැඩේ.... ඇරත් මං උන්ට උදව්වට නොයා

අනේ ජයසේනයෝ... තොගේ ඔය ලුනු ගොරක මදි මාව තම්බන්ඩ ... ඔය මගෙන්   සල්ලි ඉල්ලලා නොදුන්නට ... මාව මට්ටු කරන්ඩ දාන උප්පරවැට්ටියක්නෙ , හොදට   හිතේ තියාගනිං .. ඔව්වයෙං බෑ මාව මට්ටු කරන්ඩ ... මට රැස්පොට් පෙන්නන්ඩ ... තෝ මොකෙක්ද ...  දනිං වැටීගෙන දෙපතුල්  ලෙවකාගන රස්සාවල් ඉල්ලන්ඩ එනකොට නං තොපේ ඔය හයි කාරකං නැනේද බොල..... දැං පල දෑහැට නොපෙනී....ගිහිං ඔය තියන වැඩ ටික ඔක්කොම අද ඉවරයක්ට කරලා දාල ....හෙට  උදෙන්ම අපේ ගෙදරට වර ... මගෙන් තව කුණුහබ්බ නාහා .

ආයේ දවස් කීයකට පොල් වත්තෙයි  , කොහුමෝලේ වැඩට එන්ඩ නොවුනත් .... එහෙම වෙන්නේ  මුදලාලිගේ ගෙදර වැඩට යන්ඩ උන නිසා කියලා කිසිම අනුකම්පාවක් බුරුලක් නොලැබෙන බව දන්න ජයසේන පුලුවං තරං .... තියන වැඩ ඉවර කරලා .... එදත් ගෙදර යනවා

ඔහේ මොකද අද පරක්කු ,  රෑ අටත් පැනලා  ... හෙට ඉදං වැඩට එන්ඩ වෙන්නෙ නැ කියල මුදලාලිට කියුවද , ඒ හන්දා දවස් දෙක තුනක වැඩ ගත්තද

ඒ වැඩේ හරියන්නෙ නැ සුනීතෝ  .... හෙට උදෙන්ම ඒකගේ වත්ත පිටිය සුද්ද කරන්ඩ එන්ඩයි කියුවේ .... අම්මා පල්ල මට වෙලාවකට හිතෙනවා ඕකගේ තට්ටෙ කුඩුවෙලා යන්ඩ පොල් උලෙං කෙලලා පතබාවන්ඩ

හත්දෙයියනේ..........  පිස්සුද මිනිහෝ ....... එල්ලුං ගස් යන්ඩද හදන්නේ .....

මට මගේ පාඩුවේ පැත්තකට වෙලා ඉන්ඩ දීහං හුත්තියේ ..... කෝ තියනවනං දීහං මට කීයක් හරි

කොහේ තියන සල්ලියක්ද මනුස්සයෝ  ..... රෑට කන්ඩ පාං ගෙඩියයි ..සීනි තේකොල ටිකයි   කඩේ හාමිනේ දුන්නෙත් කනුකුනු ගාල කියවලා..... එහෙම හරි ඒ මනුස්සය දෙන හන්දා හොදයි .... දැං කඩේ ගාන තුන්දාහත් පැනලා

ඔලුව විකාරයි .....මං පාර පැත්තට ගිහිං එන්නං , උඹ දොර වහලා නිදා ගනිං

ණයට ගිණි වතුර කටේ හලාගන ... මුදලාලි එක්ක ආරෝවට යනවා එහෙම නෙමෙයි ..... ඔන්න මං නං එන්නැ ... හිරගෙවල් ගානේ

ඔහේ පාර දිහාට ගාටන ජයසේන ...ඉබේම වාගේ  ස්ටැන්ලිගේ තිත්පොල දිහාට පය ඉක්මන් කරනවා.... කනිපින්දං ගහල ගහල කසිප්පු ජෑං බෝතලයක් තියන ණය ගොඩට තව එකතු කරගන්නවා.... ඊට පස්සේ  එතන තැග් ගැහි ගැහි ඉදං තව කිහිප දෙනෙක්ගෙන් පෙරේත උගුරු කිහිපයකුත් බොක්කට හලාන ඇවිත් .... පිලේ දපලා පහුවදා උදේම  මුදලාලිගේ ගෙදරට ..........හිස් බඩම ගිහිං ..ගොඩ වදිනවා.

ආ උඹ ආවද ජයසේන ... මුදලාලි නං ඔන්න උදෙන්ම ටවුමට ගියා ...... අපේ දුවයි බෑනයි ළමයි දෙන්න එක්ක එනවනේ මෙහේ ... අවුරුද්දට බෑනගේ ඔෆීසිය නිවාඩු දෙනවලු... ටික දවසකට මෙහේ නවතින හන්දා මහ කාමරෙන් අපේ බඩු ටික ඇදලා එහා කාමරයට දාගන්ඩ ඕන ... ඒකේ හතර දෙනෙක්ට ඉන්ඩ ඉඩමදි .... අනික ඉතින් අපි දෙන්නට දැං මහ කාමරයක් මොකටද , දිගටම ළමයි ආවහම ඉන්ඩ ලොකු කාමරේ ලෑස්ති කරල තියනවා.............මට පුලුවන් විදිහට පුලුපුලුවන් දේවල් අස්කරා .... උඔ පරිස්සමට අල්මාරිය, ඇදයි ,  ගලවලා ඒ කාමරයට ඇදලා  හයිකරලා ,  මේසෙයි අනිත් බඩු ටිකයි ඇදලා දියං , ..... ඊට පස්සේ මකුලු දැල් කඩලා අතු ගාල ගේ හෝදලා දාහං. හෙට වත්ත පිටිය සුද්ද කරලා , අනිද්දට බැරියැ  වහලේ සුද්ද කරලා එහෙට්ට මෙහෙට්ට වෙච්ච උළුකැට ටික හදලා දාන්ඩ.. ...........උඹ තේ බීල ... උදේට කාල එහෙමනේ එන්ඩ ඇත්තෙ

හොදයි නෝනා ..... කෝ පොඩි බේබි ලගකදි එන්නේ නැද්ද

පුතාට හරියට වැඩ ජයසේන ... දැං හිටපු විස්සවිජ්ජාල නෙමෙයි , වෙන එකක  තව උසස් උපාදියක් කරනවා... තව අවුරුද්දකට හමාරකට එන්ඩ වෙන එකක් නැ

අනේ වාසනාවන් .... පොඩි බේබී අපිට හරිම කරුණාවයි

ලොකු කං මහකං මහත්තුරු කං නැති අහිංසකයෙක් වෙච්ච මුදලාලිගේ පුතා , ගෙදරින් වත්තට ... වත්තෙං කොහු මෝලට ... එතනින් ගෙදරට .... එක්කං ගිය එව්වා.... කරපු දගකාරකං මහ දෙන්නට නොකියා ... හංගපු හැටි .... පොඩි බේබිගේ  තමන් දැක්ක මනුස්ස කං ගැන හිත හිතා ජයසේන වැඩ කරනවා .... එහෙම ගත්තහම මගේ දරුවෝ කොච්චර අවාසනාවන්තද .... නෑ නෑ .... මේක උන්ගේ කරුමයක්  නෙමෙයි .... අවාසනාවන්ත කාලකන්නියා මම... ඔහොම හිත හිතා .......මුදලාලි  හාමිනේ පවරන වැඩේ ඉවර කරන ජයසේන .... එදත්  ගෙදර ගිහින් ... තියන දෙයක් කාල  නිදාගන්නවා

මොකද ඔහේ ඇදේ දපලා බලාගත්තු අත බලාගන ඉන්නේ .. ඊයේ රෑ ඉදන් මං බලාගන .... අදත් මුදලාලිගේ ගෙදර වැඩට යන්ඩ ඕන කියුවා නේද.... යන්නේ නැද්ද

මගේ හිතට හරි නැ බං

අර මොකද ඒ පාර

මහ බයක්  දැනෙනවා

කියනවකෝ වදේ තෙපර බාන්නෙ නැතුව

කෝ පොඩි උන් දෙන්නා

දැං අටත් පැනලා ... උන් දෙන්නා ඉස්කෝලේ ගියා

ඒක හොදයි

මොනවද

ළමයි නැති ඒක , උන්ට මේවා ඇහෙන්ඩ නරකයි

මොකද උනේ

ඊයේ මුදලාලි හාමිනේ මට අල්මාරිය ගලවලා අනිත් කාබරෙන් හයිකරලා දෙන්ඩ කියුවා

ඉතින්

උන්දැ උන්දැගේ වැඩ , පැත්ත පලාතකවත් ආවේ නැ ,

ඉතින්

කලින්ම ගලවලා මුදලාලිලැ කාබරෙන් අනිත් කාබරයට ගෙනිහිං තියල තිබුන අල්මාරි ලාච්චු........ තියන තැනට රිංගවන්ඩ ගියහම ඉබේම ඇරුනා .... බලනකොට යතුර දාල නැ ලාච්චු දෙකේම

ඉතින් මොනවද තිබුනේ

එකක ලියුං කියුං එක්ක සල්ලි කොල පුරවලා , අනිකේ රත්තරං බඩු

ගොඩක් තිබුනද ඒයි

ආයෙත් අහලා .... මයේ හිතේ කිලෝ ගානක් ඇති.... මාල , වළලු , මුදු , මාලපෙති පුරවලා , සමහරක මැණික් ගල් හිටං අල්ලල තිබුනා ,  එක තැල්ලක් තිබ්බා මේං  මෙච්චර විතර ඇති.

ඉතින් ඔහේ විස්සෝප වෙන්නේ අහවල් එකකටද , උං අපේ රීරි මාංස උරාගන බීල ඔව්වා ගොඩ ගහනවා   , මේ අපේ ලැබීම .... පෙර කල කුසල් අකුසල්

මගේ අතිං නොහිතාම වරදක් උනා බං

ඒ මොකද්ද

මං හිතලා කලේ නැ සූනීතෝ .... ඒත් කොහොමහරි උනා ... එතන තිබුන හීං මාල පොටක් මං ඉනේ ගහගත්තා

 ඉතින්

ඉතින් ....කියන්නෙ බං ... කවදාකවත් වැටුන පොලයක් දෙකක් , ගඩාගෙඩියක් , හෙරලි ගෙඩියක් ඇරුනහම යංකිසි දෙයක් නොකියා මම මේ ගෙදරට අරං ඇවිත් තියද

ඉතින් කෝ දැං ඒක

අන්න අර පාංපැලේ තිබ්බා .... බුදු පිලිමේ උස්සලා බලහං

මනුස්සයෝ මේක ... ජාති චේං පොටක්නේ

හා   හා....හා  ඕක ඔහොම කරවටේ දවටන්ට එපා ....... අනුන්ගේ ගින්දර

ඉදා .........මේ මිනිහ බලහල්ලකෝ ....හොරකං කරං ඇවිත් ... හරියට මං ගෙනාවා වාගේනේ කතාව

ඔන්න ඕක පරිස්සං තැනක .. පොඩි උන්ට අහුනොවී ඇරං තියහං .... අද වත්තේ පිටියේ වැඩ .... හෙට වහලෙ සුද්ද කරන්ඩ තියනව .... ඒ අල්ල පනල්ලේ මං ඕක ආයෙමත් තිබුන තැනින් තියනවා

අනේ මන්දා .....ආයේ දෙන්ඩ නං මොකට උස්සං ආවද කියල........... බාගදා ... ආයේ තිබුන තැන තියන්ඩ ගිහිං ඔහේ අහුවෙයිද කියල

මේ මේ මේ .... ඕකට තන්නාසේ ගන්ඩ එපා ..... තිබුන තැන තියන්ඩ බැරිනං ... මං ගෙනිහිං වහලේ ඉදං කාබරේ අස්සට හරි  දානවා

ඉතින් මං එපා කියුවයෑ

උඹට ඕක පරිස්සමට තියාගන්ඩ බැරිනං ..මෙන්න මෙහේ දියන් .... මං සරං ගැටේටම තදකරගන්ඩ

අනේ ඔහේගේ සරං ගැටේ පරිස්සම මං නොදන්නවයැ ..... අන්තිමට ගහටත්  බඩටත් දෙකටම නැතිවෙයි.... මං මේක ටංකා පෙට්ටියෙං ඇරං තියනවා

අන්න අර කමිසෙකුයි .... කන්ඩ තියන තියන දෙයකුයි ඇරං වරෙන් .... හොදටම පරක්කු උනා

ඇයි වදේ මූණ කටවත් හෝදන්නේ නැද්ද

මං රජ දැක්මට යන්ඩද බං

මූණ කටවත් නොසෝදන ජයසේන  .........තමන් අතින වෙච්ච වරද ගැන පසුතැවෙමින් ඒ වරද හෙට නිවැරදි කරන අදහසත් ඇතුව  එදත් මුදලාලිගේ ගෙදර වැඩට ගිහින් , හවස් අතේ තමන්ගේ පැලට ගොඩ වෙනවා.

ඔහොම් ගොහුං නාකියාගන ආවානං ... උණු උණුවෙං බත් ඩිංග කාල හිටින්ඩ

තමුසෙ අද රෑටත් ඉව්වද

හම්

එහෙනං ගන්නවකො බෙදලා ..... මං එන ගමං ඇලට පැනල ආවේ .... ඉන්ඩ හිටින්ඩ බැ ... කැප්පෙටියා ඕසේට ..........  කාටුව වැදිලා ඉන්ඩ බැරුවට වතුරට බැස්සට පස්සේ තමයි ඕයි කොරාපු ගොංකම තේරුනේ ..... ඉහලු අම්මා අතේ ගියා කොරස වැල් වලට හමගිය එව්වට වතුර වදිනකොට

ඒඅම්

යකෝ  තීරං කරවල නේද .... කඩේ හාමිනේ   දුන්නද බං

ජාතකේ අහන්නෙ නැතුව කාල ඉන්නවකෝ

යකඩෝ ඒ මදිවට පොඩි ඇට හාල් .... සුනීතෝ ... මට කියහං කොහෙන්ද උඹට සල්ලි

කට වහගන කාහන්කෝ මිනිහෝ

අර මොකක්ද බං  අර දෙවට ගාව නැවැත්තුව වාහන දෙක ....

සීවරං දෙයියනේ .....මුදලාලියගේ කාර් එක ..... පස්සේන් නැවැත්තුවේ .... පොලිස් ජිප් එක නේද..... සුනීතෝ .... තක්කෙටම ඔය එන්නේ  මං  මාලේ ගත්තා කියල සැකයට .... තියන තැන කියහං ..... මම ඒකත් ඇරං  පස්සෙ දොරෙන් දුහන්ඩ ...දැං නං මොකක් කියුවත් බේරුමක් වෙන්නෙ නැ .............

බය නැතුව ඉදිං වාහේ ... ඒක දැං ගේ අස්සේ නැ .... තමුසේ දන්නෙත් නැ ..........දැක්කෙත් නැ  කියල කියනවා

කුණු හබ්බ කතා නොකර දීපං ගෑණියේ .... දෙවට දිගේ මෙතනට එන්ඩ කලින් මට දුවතහැකි

සෙක්කුවට බැන්ද ගොනා වගේ තමුසෙ මුදලාලි වටේ කැරකි කැරකි ඉන්නවා.... පොල්කුඩු පුන්නක්කුයි තණ කොලයි විතරයි ....... පලා කොලයක් ...කොහිල අලයක් ... ගඩා ගෙඩියක් විකුනලා ..... මේ පැටව් දෙන්නට රෙදි කෑල්ලක් අරං දෙන්ඩ හැදුවා ... ඒකටත්  ඉඩක් නැ ........... මං චේං පොට උගස් තිබ්බා ... ඒ සල්ලි වලින් උයන පිහන බඩු එක්ක කෙල්ලටයි කොල්ලටයි රෙදි කෑලි දෙකක් ගත්තා

ගොං හුත්ති තෝ මාව කෑවනං හොදයි ඔයිට වැඩිය

ආ මේ ඉන්නේ ... කන්ඩ දුන්න අත හපාකන ගුණමකු බල්ලයි බැල්ලියි දෙන්නම .... ඈ පරයෝ තෝ හිතුවද ... මගෙං හොරකං කරං ඇවිත් මගේ ඇස් වහල  වලබොඩගං ටවුමේ ... බඩු උගස් තියන්ඩ ............. මම තක්කෙටම හිතුවා පෙරෙයිදා ... චේන් එක නැ කියල හාමිනේ කියුව ගමංම , තෝ ඒක ඇරගත්තා කියලා ....... ඒ විතරක් නෙමෙයි .... සක්කිලි බල්ලෝ .... තොගේ පාංකඩ ගෑණිව යවලා ඒක උගස් තියනවා ... කියල ත් .... ඔය ටවුමේ ... එක කඩකාරයෙක් ඉන්නවද මට ඉහලිං යන ....  ඈ බොල ගෑනියේ තොගේ මිනිහා මගේ පුක ලෝලා ගන්න එකෙන් දංකුඩ ගිලින තෝත් මට කෙලින්ඩ හවුල් උනා එහෙනං ..... නැගපිය පරයා ජිප් එකට .... චටාස් ..... උග්... තග්

අනේ මාමේ අපේ අප්පච්චිට ගහන්ඩ එපා

ආ තොපි දෙන්නත් ආවද ... හොර හැතිකරේ............... මුංගේ රෙදි ගලවලා පාරවල් ගානේ ඇවිද්දවන්ඩ ඕන

හා හා මුදලාලි .... නීතිය අතට ගන්ඩ එපා ............කරුනාකරලා ගිහින් වාහනයට නගින්ඩ ... අපි ඉන්නෙ  නීතිය ක්‍රීයාත්මක කරන්ඩ ... උසාවිය තියෙන්නෙ දඩුවං කරන්ඩ..... ඔබතුමාට තියා අපිටවත් බැ මෙහෙම සැකකරුවන්ට පහර දෙන්ඩ..... ඩබ්ලියු පීසි .... ඔය ගෑණු කෙනාව අරං ගිහින්  ජීප් එකට දාන්ඩ .... කෝ   උඹ අත් දෙක පස්සට දාපං

අනේ  මාමේ අපේ අප්පච්චිව බදින්ඩ එපා මාමේ

අනේ මහත්තයෝ  මම එන්නං .... මයේ ගෑණිව තියලා යන්ඩ බැරිද .... දරු දෙන්නා කොහොමද ........... තනියම ඉන්නේ

ඇයි වෙන කවුරුත් නැද්ද ගෙදර

අනේ නෑ මහත්තයෝ...........

අපේ අම්මනං ටිකක් දුරින් ඉන්නවා ............. ඒත් මල්ලිගේ ගෙදර ...... නෑනා කැමති වෙන එකක් නැ දිගටම මුං දෙන්නව එහේ තියාගන්ඩ.... අනේ නෝනා .... නෝනත් ගෑණියෙක් නේද ............ මාව බේරලා අරින්ඩකො නෝනා

දැන්ද උඹටත් ගෑණු කම මතක් උනේ ..... මිනිහා උස්සං එන ඒවා උගස් තියලා ..........  ළමයින්ට ඉන්ඩ තැනක් නැත්තං උසාවියෙං දායි පරිවාසෙට................  සර්  මොකද දැං කරන්නෙ.



හා ... හා ... ඔය ළමයි දෙන්නත්  ඇඩිල්ල පැත්තකින් තියල ගිහින්  නගිනවා ජිප් එකට




15 comments:

  1. සමාජයේ තවත් එක් පැතිකඩක් පිළිබඳව අපුරුවට කෙටි කතාවට නගලා. සාර්ථකයි කතාව. .... වචන නම් වැඩි දෝ මන්දා. එත් කතාව නම් අපුරුවට ගොතලා. පවතින ආර්ථිකයත් එක්ක ගොඩක් පිරිස මේ තත්වෙට පත්වෙනවා අද සමාජයේ.නමුත් අවසානයේදී වැඩිහිටියන්ගේ වැරදි නිසා දුක් විදින්නේ අසරණ දරුවෝ.දිගටම ලියන්න.ජය

    ReplyDelete
    Replies
    1. දිගටම ලියන්න.ජය ...ආ එහෙමද ආසා .... කියනකම් හිටියේ ....

      Delete
  2. හම්මේ මාත් කියෙව්වා උඩ ඉදන් යටටම

    ReplyDelete
  3. දැන් කසිප්පු දෙන්නෙ ජෑම් බෝතල් වලද බං? පැකට් නෙවෙයිද?

    ReplyDelete
  4. //ඕන ඕන වෙලාවට නෑවිත් ඉන්ඩ උඹ හිතාන ඉන්නෙ මේක ආණ්ඩුවේ කන්තෝරුවක් කියලද// ඈ බං ආණ්ඩුවෙ කන්තෝරුවල එහෙමද වෙන්නෙ?

    ReplyDelete
  5. අටංගෙ පුරුදු ඉස්ටයිල් එක බේරෙන කතාවක් නොවැ.

    ජයවේවා!!!

    ReplyDelete
  6. දුක්බර කතාවක්.... BMW වලින් යන අයට මේවා තේරෙන්නේ නෑ. ගොඩක් ලංකාවේ මිනිසුන් මේ වගේ තමයි......

    ReplyDelete
  7. හම්බ කරගෙන කන්න නොදන්නා එකා හොරකන් කරන්න දන්නෙත් නෑ.. හෙහ්..

    ReplyDelete
  8. හම්මෝ කාලකින් මරු බං අයියෙ.

    සමා වෙයන් කොමෙන්ට් පමා උනාට.

    ReplyDelete
  9. Typical Atan style... Jayawewa

    ReplyDelete
  10. නියමයි ..... විදානේ අය්යේ . මේක පට්ට .

    ReplyDelete

කමෙන්ට් වලට ලින්ක් දාන විදිහ
<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>

Popular Posts

Configure Search Box

html-generator

https://www.html.am/html-generators/image-code-generator.cfm

යාවත්කාලීන වන සිංහල බ්ලොග් අඩවි දහසක් ඇතුලත්ව ඇත , තව දුරටත් කියවීමට Show All ක්ලික් කරන්න.

ඔබගේ සිංහල බ්ලොග් අඩවිය මෙම එකතුවට ඇතුලත්ව නැත්නම් kandevidane@gmail.com වෙත දැනුම් දෙමින් සිංහල බ්ලොග් අඩවි සියල්ල එක් තැනකට එක්කිරීමට සහයෝගය දක්වන්න.

comments active links


<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>