2013-01-22

අයියෝ ඒ කාලේ ආදරේ හරියට සබන් බෝල වාගේ





මතකද උඹට ඉස්සර
අපි පුංචිම පුංචි කාලේ
කතා කරපු කරපු කියපු දේවල්
පොල් කොහු කඹයට
පස්ස හම යනකං
දෙන්නා එක්ක
මාරුවෙන් මාරුවට
තල්ලු කලා
කැටකෑල ගහේ
සිරිරත්න මාමා
බැන්ද ඔන්චිල්ලාව

අපේ නංගිලා මල්ලිලා
සිරිරත්න නංගිලා
පැත්තකට තල්ලු කරලා
අපි දෙන්නා සෙට්වෙලා
එකෙකුටවත් නොදි
ඔන්චිලි පැද්දා
මාරුවෙන් මාරුවට

ඒ කැටකෑල ගහ
මං දැක්කා මේ ලගදී
ගිය සුමානේ
ඒ ගහ දැන් මහ ගහක්
සිරිරත්තන මාමා
ගේ වික්ක උන්
ඒක වටේට
මේසයක් එක්ක
වහලයක් ගහල

මතකද අපි කට්ටිය
විල් බැරැක්කවල
රට උළු ඇද්දා
රතුම රතුපාට
ඒ රට උළු
අන්න තියනවා
බාප්පගේ වහලේ
කළුම කලු පාට වෙලා

අවුරුදු පහලවක් විස්සක්
ගෙවිලා ගියත්
තාමත් ඒ වාගෙමයි
අපේ ලස්සනම ලස්සන කාලේ
ගෙවිච්ච ඒ පලාත
මං විතරයි නැත්තේ
උඹත් ඉන්නවා
මම පැත්ත පලාතක නැ
මම අත ඇරපු හින්දා නෙමෙයි
උඹ අත ඇරලා යන්න කියු හන්දා


මම යන්නම ගියා
උඹෙන් හේතුවවත් නොඅහා
උඹ යන්න කියපු හන්දා
උඹ ගියා මාව නැති කරලා
මම ගියා උඹ යන්න කියු හින්දා
මට නං දැන් හිතෙන්නේ
අත ඇරපු උඹ දින්නෙත් නැ
යන්ඩ දුන්න මම දින්නෙත් නැ


උඹ දැන් ගෑණු දරුවෝ බර ගානකට
පාර පෙන්නනවා
උඹේ පුංචිකාලේ ඉදන් තිබ්බ
ඒ හීනය ඇත්ත උනාට
මට නං හරි සතුටුයි
වෙච්ච දේ වෙනදේ
හරයටම කියා දියං
ඔය කෙල්ලන්ට
ආදරය කරනකොට

වෙන කා වෙනුවෙන්වත් නෙමෙයි
උඹේ කොල්ලො ‍දෙන්නා
මගේ කෙල්ලො දෙන්නා වෙනුවෙන්
ඉඩ තියන්න නං එපා
අයියෝ ඒ කාලේ ආදරේ
හරියට සබන් බෝල වාගේ කියලා
ආයෙත් කවදාවත් කියන්න කාටවත්
හරියට උඹ කියුවා වාගේ






No comments:

Post a Comment

අදාල පාර්ශවයකින් ඉල්ලීමක් ක‍ලහොත් හැරෙන්නට කිසිදු අදහස් දැක්වීමක් ඉවත් කරන්නේ නැත

කමෙන්ට් වලට ලින්ක් දානකොට
<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>