2013-10-25

මහගස් ඉරන්නෙත් බිමදාලා



මගේ යාළුවෝ දෙන්නෙක් ඉන්නවා කට්ටිය උන් දෙන්නට කියන්නේ ‍මෝඩ ජෝඩුව කියලා , දන්න උන් නං දන්න්නවා මෙහෙම කියාපු ගමන් මේ කා ගැනද කියන්නේ  කියලා , ඔය වාගේ යුගල පද වලින් හැදිච්ච නං කොච්චර නං තියනවද මුං දෙන්නට, එව්වා මෙහෙම මේ තැන්වල කියන්ඩ බෑ , ඒ තරම්ම ලස්සනයි . අනික එහෙම කියුවොත් ටක්ගාල නොදන්න එකෙකුට උනත් කා ගැනද කියන්නේ කියලා මාට්ටු වෙනවා . මේ ඩබල ඉතින් හැම වෙලාවෙම පුකයි අමුඩෙයි වාගේ එකට බැදිලා තමයි ඉන්නේ , පහේ සිස්සත්තේ කාලේ ඉදන්නම තියන යාළු කමක් ලුනේ, මොන සීන් එකක් උනත් මේ දෙන්නා ඉස්සෙල්ලම කතා කරලා කියන්නේ අනිකට තමා , කතාව කියාගන්ඩ ලේසියට අපි මුන් දෙන්නට දාමුකෝ නං දෙකක් , එකෙක් පුකා . අනික අමුඩයා , ඔන්න අපි කතා කරනවා කියමුකෝ අමුඩයට

'' මචං අමුඩේ හවසට මොනහරි කරමුද ''

'' උඹ ගානේ නේද ඔන්න මාලග නං සල්ලි නෑ හරිද''

''තෝ ගාව තිබ්බේ කවද්ද , එහෙනං ෂුවර් නේ , කීයටද එන්නේ''

'' මම තුනයි හතලිස් පහට ඔෆිස් එකෙන් පනිනවා , උඹත් හවසට මෙෂින් හදන්ඩ යන්නේ නැතුව , ඉක්මනට වරෙන්''

'' කොහෙද සෙට් වෙන්නේ''

'' ඇයි උඹලගේ ගෙදර බැරිද ''

'' අප්පෝ බැ තො කෑගහනවා කොහෙට හරි යං''

'' උඹ පුකාට කියුවද , අඩෝ ඌටත් කියහං ඌත් සල්ලි නැ කිය කියා අඩ අඩ ඉන්නේ''

'' එච්චර සල්ලි නැ අමුඩයෝ , මම මේ හැදුවේ අපි දෙන්නා එක්ක හොරාට බොන්ඩ''

'' බැ බැ මට එහෙනං බෑ . පුකා නැතුව බෑ''

ඔන්න ඉතින් වෙන දවසක පුකාට කතා කරා කියමුකෝ 

'' පුකා මේ හීනියට මොනවාහරි කොරමුද ''

'' අම්මේ ඔයා දෙයියෙක්නේ ''

'' මම එන ගමං උඹට කෝල් එකක් දෙන්නං ''

'' කට්ටියව දැනුවත් කරාද මංජු අයියේ උඹ ''

'' එහෙම සීන් එකක් නෙමෙයි බං , කෝ සල්ලි දෙන්නා එක්ක භාගයක් ගහන්ඩ කතා කලේ ''

''එහෙනං අමුඩයට විතරක් කියමු ''

ඔන්න ඔහොමයි ඔකුන්දෙන්නගේ ආදරේ , මොන කාපාලු වැඩක් කරත් ඉතින් දෙන්නා එකට තමා . එහෙම දෙන්නා සැට් වෙලා කොරපු ඔලමොට්ටල කං නං සිය ගානක් තියනවා , අනික උන් මොනවාහරි ගොං වැඩක් කරපුවහම ඒක බලාගන තව එකෙක් හිටියොත් විතරනේ අපි ඕක දැනගන්නේ , අපි නොදන්න එව්වා කොච්චර ඇද්ද , අනික් ලස්සනම සීන්එක තමා දෙන්නගේ අවවාද කොර ගැනිල්ල , මොනවාහරි පඩත්තල කමක් හරි අළුගුත්තේරු කමක් හරි කොරලා පජාත වෙලා ඇවිත් දෙන්නා මාරුවෙන් මාරුවට ගිය නුවණ අද්දවන්ඩ හදන කොට තමා පට්ට ආතල් ,

'' ඇයි බොල @$$^&* තෝ අරකිට එහෙම කියුවේ , බලපං ආයේ ඒකි එයිද දන්නැ ''

'' දුන්න ටෝකට වෙන මොනවා කියන්ඩද ()*&%$ඍ45 ''

'' අනේ $$%&^*$%$ තෝ හන්දා මටත් බල්ලා නාව ගන්ඩ බැරි වෙනවා ''

තව දවසක

'' අනේ තෝ වාගේ මෝඩ මුසලයෙක් ඇයි යකෝ අරු බෝතලයක් ගේන්ඩ සල්ලි දෙන්ඩ හදනකොට එපා කියුවේ ''

'' පව් බං පිට් එකට එහෙම කියුවට අරුන් සෙට් එකත් උගේ දත ගලවලද කොහෙද හිටියේ ''

'' ජල්තර දාලා හොයන සල්ලිනේ බං , ඕකව මම කොච්චර බේරල තියනවද , මොකද මම අතින් වියදං කරගනනේ ඒ ගේම් ගැහුවේ , කොල්ලෝ බස්සලා බොන්ඩ දුන්නා මිසක් මම මොකද උගෙන් සල්ලි ගත්තද , එහෙම දෙනකොට ගනින් $%&56 එපා කියන්ඩ එපා ''

'' ඒ උනා පව් බං''

''එහෙනං %^()@)  ටද එතන හොදට ඉදගන අරක්කු පැලුනේ ''

'' ඔන්න ඉතින් ඕකනේ $$&) ^&&76 කියන්නේ , දුප්පත් අසරණ කමට සාපිපාසාවෙන් ඉන්න කොට තොල කට තෙමා ගත්ත එකටත් උඹ බනිනවනේ ''

ඔන්න ඔහොමයි දෙන්නගේ තරම ( හැබැයි නරකට නං හිතන්න එපා මුං දෙන්නම බොක්ක ගලවලා අතට දෙන කොල්ලෝ , දෙන්නා මට පණ ඇරලා , මම උනත් උන්ට එහෙම තමා , මල්ලි මෙහෙමයි කියලා කියන්ට විතරයි ඕන )

අපේ කට්ටිය නං කියන්නේ දෙන්නා සම්මුතියක් ගහලා ඉන්නේ කියලා , කන බොන දෙයක් තනියම කන්නේ බොන්නේ නැ කියලා ,  ඒක ඇත්ත කියලත් වෙලාවකට හිතෙනවා , ඒ හින්දලු වයස අවුරුදු තිස් තුනක් වෙලත් දෙන්ම කසාද නොබදින්නේ , ඇයි ඉතින් කන බොන දෙයක් තනියම කන්ඩ බෑනේ , බෙදා හදාගන කන්ඩ එපැයි , අනිකගේ එකත් කාලම කසාද බදිනවා කියලා දෙන්නම කසාදෙට පස්ස ගහනවා‍, අනික මුන් දෙන්නා මුහුදු කොල්ල කාරයෝ වාගේ ඉදගන ගැණි සියගානකගේ රෙද්ද අස්සේ රිංගල කසාද බදින්ඩ හොයන්නේ හා පැටව් මුවපැටව් වාගේ ලස්සන අඹ මලෙන් උපං සල්ලිකාර කුමාරි හාමිලා , එහෙම උන් එයිද මෙහෙම හිපාටුවොත් එක්ක,  ඔන්න දැන් එකෙක් නං   '' අපි දෙන්නා එකට ඉන්න එකෙන් දෙන්නටම වගාවක් වෙන්නේ නැ '' කියල ගමෙන් පිටවෙලා ගිහිල්ලා , දුරපලාතක රස්සාවක් කරනවා ( ඒ පැත්තේ කෙල්ලො ටිකත් ඉවර ඇති ) ඒ උනාට ඉතින්එහේ ඉදන් මෙහේ ආපුවහම පොර ගෙදර යන්ඩත් කලින් යන්නේ අරුගේ ගෙදර .

ඔන්න කාලෙකට කලින් අපේ අමුඩය කම්සැප විදින්ඩ බුක්තියට සවිකරගත්ත ස්තිරියාවක් කාලයක් රට ඉදන් ඇවිල්ලා , අමුඩයට කතා කරාලු .

'' සුදු මම ලංකාවට ආවා ඊයියේ , ඔයාව හම්බෙන්ඩ ඕන ''

'' ආ මොනවද මට ගෙනාවේ ''

'' ගෙනාපු එව්වා පෙන්නන්ඩ එන්ඩකෝ''

'' බෝතල් ගෙනාවේ නැද්ද''

'' ගෙනාව ගෙනාව රෙඩ් ලේබල් දෙකක් එකක් තාත්තා ගත්තා . අනික මම ඇරන් තිබබා ඔයාට ''

'' එහෙනං ඒකත් අරන් හෙට උදේට මහබාගේ හන්දියට එන්ඩ . හරියට දහයට ''

පහුවදා කෙල්ල ආවලු තඩි මල්ලක රටින් ගෙනා තෑගී බෝගත් දාගන , කලින් කතා කරලා ගෙදර කවුරුවත් නැති යාළුවෙකුගෙන් යතුරත් ඉල්ලගන හිටපු අමුඩය ගියාලු ඒ ගෙදරට , තනියම බොන්ඩත් කම්මැලි හන්දා කතා කරලා පුකාට

'' පුකා වරෙන් අහවලාගේ ගෙදරට රෙඩ් ලේබල් එකක් තියනවා ගහන්ඩ ''

'' අප්පට සිරි කොහෙන්ද , ඉවර කරන්ඩ එපා මේ දැන් එනවා ''

'' හැබැයි ආවට කමක් නැ වැදගත් විදිහට ඉදහං , තව සීන් එකක මං ඉන්නේ මෙතන ඇවිල්ලා ඒක‍ට ඇමට් එක ගහන්ඩ හදලා වන කරන්ඩ එපා ''

'' අඩෝ උඹ උදේ පාන්දර බඩුවක් පැන්නුවද , අඩෝ තනියම කන්ඩ එපා බං මටත් දියං ''

'' ඔකනේ $%&***( කියන්නේ $$*&*^^ ලැස්ති වෙන්ඩ හදන්ඩ එපා ''

'' හරි බං $$@^* තමා මාත් ඉල්ලන්නේ ''

'' ‍බිලා පාඩුවේ ඉන්නවා නං විතරක් වරෙන් ''

කියලා ෆෝන් එක තියන්ඩත් කලින් පුකා ආවලු අර ගෙදෙට්ට , තමන්ගේ ගෙදර වාගේ සාලය මැද්දේ තියාගන අර බෝතලය කඩලා ෂොට් එකක් දෙකක් දාගත්තලු , ඒකී ගෙනාපු චීස් ටින් එකත් කඩාගන , අර කෙල්ලත් අනේ මල්ල ඇතුලෙන් සිකරට් පැකට් දෙකකුත් එලියට දාලා , ටීෂර්ට් එකක් අතට අරගන

'' සුදු මේ ටීෂර්ට් එක මේ මල්ලිට දෙන්නං ''

'' එපා එපා මූට මොකුත් දෙන්ඩ ඔය තුනම මට ඕන ''

'' පව් හලෝ දෙනවා ''

'' එපා එපා මට ඔන්නැ ''

'' නැ නැ ඔයා ගන්ඩකෝ මේක ''

'' මට ගෙනාපු එක තෝ ගන්ඩ එපා ''

'' හරි හරි උඹ ගෙනිච්චත් උඹලගේ ගෙදරින් මට ඕන වෙලාවට මම ඇදගන යන එකනේ උඹම ගෙනිහිල්ලා තියහන්කෝ''

කෙල්ලටත් ෂොට් දෙකක් දම්මාගන දක්කගාන ගියාලු කාමරයට අමුඩය , ඒ මනුස්සයගෙ රට ඉන්න කොට ඉදන් තිබ්බ ඇරිස් එහෙමත් පැයක් විතර කවර් කරලා , කෙල්ල එපා කියද්දි තව ෂොට් එකක් දාගන්ඩ කියලා ආවලු සාලෙට , පුකා ඉන්නවලු හොදට ගහල , බෝතලේ අඩිය පේන නොපෙනෙන ගානලු , ඉතුරුවෙලා තිබ්බ ටික එක ෂොට් එකට වීදුරුවට දාගත්ත අමුඩය , සිකරට් එකක් පත්තුකරගන .

'' කෙලියා නේද තෝ බෝතලයම ''

'' නැතුව මම ඉතින් තට්ට තනියම මෙතනට වෙලා මොනවා කරන්ඩද ''

'' අපරාදේ මම තොට සහෝදරකමට කතා කරේ , තනිබඩට නොබි''

'' අමුඩයෝ සහෝදරකමට මට අරකත් ටෝක් කරලා දියන්කෝ''

'' පිස්සුද %&^^*&^ ඒකී බඩුවක් නෙමෙයි , ෆීට් එකට මට ඔය දුන්නට , ඒකනං කරන්ඩ බෑ''

'' අඩෝ එහෙම කියන්ඩ එපා මම උඹට අරක දුන්නේ , ඇයි එතකොට අරක , එතකොට මම අර කළුකෑල්ල සෙට් කරලා අන්තිමට ඒකී මටත් පොල්ල තිබ්බේ , එත කොට හොදා , මට දෙන්ඩ තමා බැරි ''

'' පුකා උඹට තේරෙන්නේ නැද්ද ඒකී නිකං ලවට වාගේ මට සෙට් උනේ , ඔව්වට ටෝක් කරලා මටත් $$^&*(* නැතුවයයි . අනික බලපං අපිට බොතල්ද අරවද මෙව්වද ඔක්කොම අරගන ඇවිත් ඉන්නේ , ඉතින් එහෙම පෝලින් දාන්නේ කොහොමද ''

'' එහෙනං තෝ තනියම %&^$$%^& මම යනවා යන්ඩ ''

'' හරි හරි හිටහං ඔන්න ඒකී බෑ කියුවොත් කරන්ඩ දෙයක් නෑ ''

ඔන්න ඉතින් අමුඩයා ඇතුලට ගිහින් කෙල්ලට නොවදිනා වැදුම් වැන්දලු ,

'' පව් හලෝ ඌ කවදාවත් කෙල්ලෙක් එක්ක ගලේවෙලවත් ගිහිල්ලා නැ , මට මගේ සහෝදරයෙක් වාගේ ඔය පුකා , ඔන්න ඔහේ  ඌටත් දෙනවා''

'' සුදු ඔයා හිතාගන ඉන්නේ මම පාරේ ඉන්න වේසා ගෑනියෙක් කියලද , මම ඔයත් එක්ක මෙහෙම එන්නේ ඔයාට තියන ඇත්තම ආදරේ  හන්දා , මම දන්නවා ඔයා මාව කවදාවත් කසාද නොබදින බව , ඒ උනත් තමුසේ එක්ක මම බුදියෙන්නේ තමුසෙට කැමති හින්දා , එහෙම මාව එක එකාට දෙන්ඩ හදන උඹ මහ බල්ලෙක් , වල් බල්ලෙක් ''

අමුඩයා පැය බාගයක් විතර කියවලා කියවලා කෙල්ලව කැමැත්තයි අකමැත්තයි අතර තැනකට ගෙනත් නවත්තල , කාමරයෙන් එළියට ආවලු , ( කෙල්ලට තේරෙන්ඩ ඇති මොන සෙල්ලම දැම්මත් දැන් තමන් අහුවෙලා ඉවරයි කියලා )

'' ආං පලයං , අම්මා තාත්තවත් නොකරන උදව්වක් මම මේ උඹට කරේ''

'' ..උම්මා....මම දන්නව කවදාවත් උඹ මට නොදී තනි බඩට කන්නේ නැ කියලා , මම මෙව්වට උඹට කුතගුණ සලකන්නං කෝ''

කියලා අමුඩය ගියාව කාමරය ඇතුලට

'' අනේ මල්ලි ඔයා පොඩි කොල්ලෙක් , අපේ අක්කලගේ ළමයිනුත් ඔයා වගේ ''

'' අරු අලියා වගේ හිටියට අපි දෙන්නම එක වයසේ , මෙන්න මෙහේ එනව හලෝ මහ ගස් ඉරන්නෙත් බීම දාලා ''

කොහොම හරි පුකාගේ  වැඩෙත් ඉවර උනාට පස්සේ කෙල්ලව ගිහිල්ලා දාලා බාගයක් අරගන එන්නං කියලා , පුකාව එතන තියලා අමුඩය එලියට ආවලු , මහබාගේ හන්දියට කෙල්ලව ගෙනත් බයික් එකෙන් බස්සල , පුකා ඇහුවලු කෙල්ලගෙන්

'' කොහොමද අරු හොදයිද ''

'' මහ ගස් ඉරන්නෙත් බිම දාලා කියලා ලේනා පුවක් ගහේ යනවා වාගේ දැගලුවේ ''

එදායින් පස්සේ ආයේ කවදාවත් පුකා කතා කරාට ඒ මනුස්සයා ආවේ නෑලු , අමුඩයාට හතරපස් වතාවක් ඒ වෙනුවෙන් පුකාට කළගුණ සලකන්ඩ උනා කියලා තමයි රට්ටු කියන්නේ



No comments:

Post a Comment

කමෙන්ට් වලට ලින්ක් දාන විදිහ
<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>

Popular Posts

Configure Search Box

html-generator

https://www.html.am/html-generators/image-code-generator.cfm

යාවත්කාලීන වන සිංහල බ්ලොග් අඩවි දහසක් ඇතුලත්ව ඇත , තව දුරටත් කියවීමට Show All ක්ලික් කරන්න.

ඔබගේ සිංහල බ්ලොග් අඩවිය මෙම එකතුවට ඇතුලත්ව නැත්නම් kandevidane@gmail.com වෙත දැනුම් දෙමින් සිංහල බ්ලොග් අඩවි සියල්ල එක් තැනකට එක්කිරීමට සහයෝගය දක්වන්න.

comments active links


<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>