2013-09-02

නියපොතු පාට කල හන්දයි බේරෙන්නේ

ඉස්සර වගේ නෑනේ බං සෙට් වෙන්නේ
කතා කලත් හිමිහිට මාරුව යන්නේ
බ්ලොග් කටු අටවගන කෙලියේ අපිටමනේ
ඉස්සර එවුන් දැන් තොට මතකත් නැනේ

මතකද උඹට ඉස්සර අපි බිව්ව හැටි
ලොන්තය දාල බාගය අරගත්ත හැටි
බයිට් එකට ටිපි ටිප් අරගත්ත හැටි
බාගය නමාගන්නට ඇඹරිච්ච හැටි

එදා කියුව එව්වා මතකද උඹට
දුන්න පොර ටෝක් බොකු ගලවල දෙන්ට
අමතක කරල දැම්මේ  ඇයි මේ ලෙසට
දෙයියෝ වරෙන් අනිවා හවසට බොන්ට

හරි බං යකෝ හවසට අනිවා එනවා
උඹ හරි කැමති ගල් චුට්ටක් ගෙන එනවා
රෙස්ටුරන්ටු  අපි එනකං වේලෙනවා
ෆුඩ් සිටි එකෙන් බඩු අරගන මම එනවා

මිතුරා එක්ක චුට්ටක් අනුමත වෙන්ට‍
අරවා එකක් අරගන හැරුනා එන්ට 
බඩු ගොන්නකුත් පටවාගන ට්‍රෝලියකට
හැප්පුනේ ඇයිද අක්කේ උඹ මගේ ඇගට

සොරි සොරි කියල අක්කා දැන් ඇඹරෙන්නේ
ඒකට කමක් නැ කියලා මම එන්නේ
ලස්සන නංගියට බිල් එක ගෙවමින්නේ
අටමා හිමින් පුටු පුටුවට ලං වෙන්නේ

ස්කුටර් පොජ්ජේ ෂීටය උස්සමිනේ
අර අක්කියා දැන් අටමට හිනැහෙන්නේ
කවුන්ටරේ ලගදි නොවෑ මම දන්නේ
සල්ලි පර්ස් එක මට අමතක වෙන්නේ

බයිසිකලය පිටි පස්සේ වම් පැත්තේ
ගහලා තියන ඉස්ටිකරය දැකගත්තේ
කැඩුන මහන මෙෂිමක් නේ මට ඇත්තේ
හදාගන්න කියලා මට  හිත ඇත්තේ

දුරබණු ඇමතුමක් දෙන්නකෝ මට හේනං
වෙලාවක් නැතේ අයියෝ  දහවලනං
හවසට හයෙන් පසු නෝනට හැකි වේනං
ඕනම දාක අටමානං සූදානං

දහවල් වෙලාවක ඇවිදින් කරනවනං
ඕනම දාක මේ අක්කා සූදානං
පිරිමී කෙනෙක් රාත්‍රීයට හිටියානං
රෑකට උනත් කරන් තිබුනා එහෙනං

අගහරුවාද දවසට මට වැඩ නැත්තේ
අල්ල ගන්න කලින් දවසේ කිවයුත්තේ
ඇවිදින් බලමු අපි මොනවද වියයුත්තේ
අටසිය පණහක්ම රුපියල් දිය යුත්තේ


හා හා කියා අක්කා ආපසු යන්නේ
හිතට ආපු දේ මොකටද සගවන්නේ
අක්කගේ පස්ස ඒමේ අත ලෙල දෙන්නේ
අමුතු මිහිරකින් හදවත කිති කැවුනේ

හතලිහ පැනල අනිවා අක්කට ඇත්තේ
පොඩි කෙල්ලෙක්ගේ ශරීර හැඩරුව ඇත්තේ
කටහඩ නලව නලවා එළකිරි සත්තේ
මං ස්කුටරය ඇයි දෙයියෝ උන් නැත්තේ

සදුදා දිනක අක්කා මට අමතන්නේ
මතකද මලේ ෆුඩ් සිටියෙදි හමුවන්නේ 
විසිටිං කාඩ් එක මම ඉල්ලා ගන්නේ
මහන මෙෂිම ඇවිදිං මගේ හදපන්නේ

ඇයි අමතක මට නං හොද හැටි මතකයි
ඇමතුවේ ඔයා හරියට හරි යන දිනකයි
අලස සුවය සදහා වෙන්කල දිනකයි
දහය හමාරට එනව එනවාමයි

ඈ කිවු මග දිගේ ඇගේ නිවහන සොයලා
හමුවෙන එකාලගේ මග සලකුනු අහලා
ඇගේ තඩි ගේට්ටුවටත් මම පත බාලා
එක්කං ගියා මා ඇතුලට කැදවාලා

කැඩිලා බොහොම කාලයකුත් ගතවෙන්නේ
තැනකට අරන් යන්නට කෙනෙකුත් නැනේ
අපේ මහ තැනත් පිටරටකයි පසුවන්නේ
හැමදේ තනිව මට කරගන්නට බෑනේ


දරුවන් දෙන්නා පාසල වෙත ගොස් ඇත්තේ
තනිකම තමයි දහවල් කල මට ඇත්තේ
ඔහු එවු බඩුයි මේ ගෙයි හැම තැන ඇත්තේ
මට කිසි වැඩක් මෙව්වායෙන් නොම ඇත්තේ

ගෙයක් හදාගන්නටනේ මම යන්නේ
ඉන්පසු පිට රටට ආයේ නොම යන්නේ
එහෙම කියුව හන්දයි යන්නට දුන්නේ
වසර ගණන් නැ දැන් ගෙදරට එන්නේ

වැඩේ කරන්නට පැය දෙක ගතවෙන්නේ
අක්කා ඇගේ දුක් කරදර පවසන්නේ
මොකටද යකෝ මේ උන්දැ මේ එන්නේ
ඉවෙන් වගේ අටමට දැන් තේරෙන්නේ

මෙෂිම හදන තැන ඉස්සරහා පුටුවේ
ඇදගන කොට සාය දපලා ඒ  පුටුවේ
අටමා හොරෙන් බලනා බව ඈ දුටුවේ
තව තව පළල් කරනවා වාගෙයි දුටුවේ

එතනින් නැගිට මා අසලට පැමීනෙන්නේ
ටේබල් එකට දෑත් තබා නැමෙමින්නේ
කර ලොකු හැට්ටයේ අස්සේන් පනිමින්නේ
අක්කගේ කුක්කු දැන් අටමට හිනැහෙන්නේ

අටමා මහන විට මැසිමෙන් සාම්පල් 
නැමෙමින් කර උඩින් බලමින් සාම්පල්
ඇතිල්ලෙමින් ලාවට  දුන් සාම්පල්
දෙන්ඩත් හිතුන මට අක්කට සාම්පල්

කොහොමින් කොහොම හරි ඒ මැසිමත් හදලා
එන්නට මගට බැස්සා මම ගේ බලලා
ගෙඩි රුපියල්ම දාහක් මගේ අත තියලා
අයියෝ එපා ඉතුරුත් අක්කා කියලා

පැය දෙක තුනක් ගතවුන හැටි තේරුන්නැ
කවුරුන් හරි ඇතොත් මට තනිකමක් නැ
ඕලොක් එකක් තියනව මගේ මැහෙන් නැ
දවසක ඇවිත් හැදුවෝතින් දොසක් නැ

බලෙන් වගේ එකසිය පනහක් දිලා
ඕලොක් එකත් හදලා දෙන්නං කියලා
එහෙනං අක්කේ මම යනවා ඈ කියලා
ආවා අටං හනි හනිකට පදවාලා

අක්කා මොනව හිතුවාදෝ නැ දන්නේ
ලාවට ගදක් ඇගේ මුවෙනුත් ආවානේ
සංකර ගෑණු කොහොමත් නැ අල්ලන්නේ
නියපොතු පාට කල හන්දයි  බේරෙන්නේ 

3 comments:

  1. අටම්ගේ පරණ පොස්ට් එකින් එක කියවද්දී නැවතුන හොද කවියක්. අටමා බලන් ගියාම විනීත එළ කොල්ලෙක්නේ...

    ReplyDelete
  2. අක්කගෙ මැසිම හැදුමට පසුදින අටමා
    ගොස් තෙල් නෑ කියා තෙල් මැසිමට දැම්මා

    ReplyDelete
  3. නියපොතු පාට කල හන්දයි ???????????????

    ReplyDelete

කමෙන්ට් වලට ලින්ක් දාන විදිහ
<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>

Popular Posts

Configure Search Box

html-generator

https://www.html.am/html-generators/image-code-generator.cfm

යාවත්කාලීන වන සිංහල බ්ලොග් අඩවි දහසක් ඇතුලත්ව ඇත , තව දුරටත් කියවීමට Show All ක්ලික් කරන්න.

ඔබගේ සිංහල බ්ලොග් අඩවිය මෙම එකතුවට ඇතුලත්ව නැත්නම් kandevidane@gmail.com වෙත දැනුම් දෙමින් සිංහල බ්ලොග් අඩවි සියල්ල එක් තැනකට එක්කිරීමට සහයෝගය දක්වන්න.

comments active links


<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>