2012-05-19

තෙල් දැමීමෙ කලාව (How to Oil a Sewing Machine)



මෙ කතන්දරය මට උනේ මීට වසර ගානකට කලින් මම පිට කොටුවේ ඉන්න කාලයේ.මම අර කලින් කියලා තියන ප්‍රඩක්ෂන් හවුස් එකෙන් දොට්ට දැම්මට පස්සේ සෙට් උනා මහන මෙෂින් ගෙන්නන තැනකට .කාගෙන්වත් කවදාවත් ඉගනගෙන නැතත් තනියම කොරලා දන්න පොඩ්ඩ හොදටම ඇති කියලා හිතූන නිසා බැස්සා පොට් එකට හිතූවටත් වඩා සිම්පල්.හැම තැනම තියනවා වාගේ තියන එකම අවුල තමයි.

මගෙන් වරදක් වීමට කෙසේවත් බැරිය.

ලොක්කා කරන සියලුදේ ඉවසිය යුතූය.

පාරිබෝගිකයා ගැහුවත් ඉවසිය යුතූය.

ලොක්කා දෙන දෙයක් කා වෙන දෙයක් බලා ගතයුතූය:

කවුරු කොහොම කියුවත් ලාංකීය සාප්පු සේවකයාට ලැබෙන්නේ ඔච්චරය.(මල්ලේ පොල් උනාද මන්දා)

දවසක් පොරක් ආවා ඉන්දියන් ඔවර් ලොක් මෙෂින් එකක් ගන්න. පො‍රටිකක් වාතපහේ පොරක් වධදීලා දීලා  තෝරගත්තා මෙෂින් එකක්. සෙල්ස් කරන්ඩ කට්ටිය කොච්චර හිටියත් ඔය වගේ කූන්ඩවාලි අන්තිමට සෙට් වෙන්නේ අපිට තමයි. දැන් පොර මගේ පිටටම තියලා කපන්ඩ හදන්නේ පුහුල.

''මල්ලී කියන හින්දා මල්ලි මම මේක ගන්නේ''

''මොනවා හරි උනොත් ඔයා ඇවිල්ලා හදලා දෙනවනේ ''

''ඔයා මාව දන්නවා කියලා තව ටිකක් අඩු කරලා දෙන්ඩකො''

''මාසයක්වත් දුහන්ඩ පුළුවන්ද මේක''

පරාල ඇනයක් මු.කොහොම හරි නූල් දාන හැටිත් කියලා දිලා.මහන හැටිත් කියලා දිලා.අන්තිමට මම කියුවා සුද්ධ කරලා තෙල් දාලා මහන්ඩ ගොඩක්කල් මහන්ඩ පුළුවන් කැඩෙන් නැතූව කියලා.

''දැන් ඔය කොහාටද තෙල් දාන්ඩ ඔන.''

''වැඩකරන හැම තැනටම දාන්ඩ''

''කොච්චර තෙල් දාන්ඩ ඕනද ''

''මම නං දානකොට කෑන් එකෙන් බාගයක් විතර දානවා.''

''හැමදාම  දාන්ඩ ඔනද''

'''නැ මාසෙකට දවසක් දැම්මත් ඇති''

දවස් හතරක් පහක් ගියා කියන්ඩකො. මු එනවා නහයෙන් පුෂ්  පුෂ් ගාලා පිඹ පිබ .

''මහ ලොකුවට කයියගහලා තමුසෙලා බඩු විකූනනවා.බලනවා සතියක් නැ මෙ මෝටරය වැඩකරන්නැ.දෙනවල මට වේන මෝටරයක්.''

හැම බොසාම වගේ අපේ බොසත් හිමිහිට මාරු . මම දැන් තනියම ෆේස් කරන්ඩ ඔන සීන් එකට, සේල්ස් නංගිලත් බයවේලා බලාගන ඉන්නවා.

ඉස්සෙල්ලම මැන්ට කියලා දුන්නා ගැරන්ටියේ සහ වොරන්ටියේ වෙනස.

''තමුසේ මේ මගූල විකූනන කොට ඔය සුරතල් කතා කෙරුවේ නැනේ. ඔය  -ත්තවල් මට වැඩක් නැ, උඹ හිතාගන ඉන්නේ මම මොකෙක් කියලද. මාව  -රියා කරගන් නැතූව දීපන් මෝටරයක්''

 (වෙන්ඩ දෙයක් නැත දැනටම මු එහෙම තමා) තව කතා කෙරුවොතින් අඩු පඩියට ගූටිත් කත හැකිය. දැම්මා සුදු කොඩියක්.

''හරි මහත්තයා කො දෙන්ඩකො මෝටරය බලන්ඩ''

''අයියෝ මේකට තෙල් දාලනේ .අපරාදේ අළුත් මෝටරය.''

''ඇයි ඔයි තමුසෙනේ දාන්ඩ කියුවේ''

''මහත්තයට මම කියුවේ මෙෂින් එකට තෙල් දාන්ඩ මිසක් මෝටරයට නෙමෙයිනේ'''

''එ කියන්නේ දැන් මාරු කරලා දෙන්ඩ බැ.''

''මේක නිෂ්පාදන දෝෂයක් නෙමෙයිනේ .එ නිසා කරන්න අමාරුයි.''

''හදන්ඩත් බැරිද''

''තෙල් ගියාට පස්සේ හදන්ඩ අමාරුයි මහත්තයා.''

කව්ද මල්ලී දන්නේ ඔව්වා.කනට ගැහුවත් බැලන්ස්වෙන්ඩ දෙපැත්තටම කියනවනේ.   මම ඉතින් ඔයිල් කෑන් එකෙන් භාගයක් මැසිමට දාලා, ඉතූරු භාගේ මෝටරයට දැම්මා

2 comments:

  1. අපි training කාලේ ශාරීරික දස වද දෙනවනේ, එතකොටත් ඔය balance වෙන්ඩ කියල කන්මුල් දෙපෙත්තටම කෙලිනවා

    ReplyDelete

කමෙන්ට් වලට ලින්ක් දාන විදිහ
<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>

Popular Posts

Configure Search Box

html-generator

https://www.html.am/html-generators/image-code-generator.cfm

යාවත්කාලීන වන සිංහල බ්ලොග් අඩවි දහසක් ඇතුලත්ව ඇත , තව දුරටත් කියවීමට Show All ක්ලික් කරන්න.

ඔබගේ සිංහල බ්ලොග් අඩවිය මෙම එකතුවට ඇතුලත්ව නැත්නම් kandevidane@gmail.com වෙත දැනුම් දෙමින් සිංහල බ්ලොග් අඩවි සියල්ල එක් තැනකට එක්කිරීමට සහයෝගය දක්වන්න.

comments active links


<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>