2019-07-26

juki සහ zoje මෙෂින්වල වේගය අඩු කරන්න බැරිද

juki සහ zoje මෙෂින්වල වේගය අඩු කරන්න  බැරිද


පලමුවෙන්ම  අහන්න තියෙන්නේ  ඇයි එහෙම කරන්න උත්සාහ කරන්නේ , හයිස්ෆීඩ් මෙෂින්  එකක්  ඇරගන ඩොමැස්ටික්  මෙෂින් එකක තරමට වේගය අඩුකරගැනීමෙන්  පලක් නැ , පාවිච්චි කරන කෙනා වේගයෙන්  වැඩ කරන්න හුරුවෙන එක තමයි  කරන්න  ඕන.

ඩිරෙක් ඩ්‍රයිව් ( එනර්ජි සේවින්ග් )  මෝටරයක්  සමග එන  නව මාදිලියේ නං කිසිම ගැටලුවක්  නැ  වේගය  වෙනස් කරන්න පුලුවන් ඉතාමත් පහසුවෙන් යූසර් මෙනුවල් එකේ තියන  විදිහට   අදාල බොත්තං සීරුමාරු කිරීම මගින්.

නමුත් ක්ලච්  මෝටර්  සහිත මෙෂින් වලදි නං  එහෙම කරන්න  බෑ , කරන්න තියන  එකම ක්‍රමය මෝටර් පුලිය මාරුකරන එක ( අංක 1 පින්තූරය )

මෝටර් පුලිය කුඩා වීමෙදී වේගය අඩු වීමත්  ,  මෝටර්  පුලිය  විශාල  වීමේදි  වේගය වැඩි වීමත් සිද්ධවෙනවා






මහන  යන්ත්‍රය භාවිතා කරන්නන්ට පහසු ලේස අදාල කෙනාගේ උසට සහ රුචිකත්වයට සහ වැරදි ඉරියව් නිසා ඇතිවන අපහසුතා ඇති නොවන පරිදි සවිකරදිය යුතු උනත් .... අලෙවි කරුවන් සහ   සහ කාර්මිකයන්ගේ නොදැනුවත්කම  සහ නොසැලකිල්ල නිසා ...... පෙට්ටිය තුලින් එලියට ගන්න  අලුත් මෙෂින් එක  හෝ  නැවත විකුණන පරණ මෙෂින් එක  එහෙන් මෙහෙන් එල්ලලා හයිකරලා විකුනනවා ........ ඔන්න ඔය කාරනාව නිසා තමයි පාවිච්චි කරන අයට ..හසුරුවා ගැනිමට අපහසුවක් සහ වේගය වැඩි බවක් දැනෙන්නේ. නියමාකාරයෙන්  සවිකර සීරුමාරුකර ඇත්නම්  කිසිදු අපහසුවක් දැනෙන්නේ  නැ භාවිතාකරන අයට.

සමහර අය  කියනවා ... වේගය අඩු කරන්න පුලවන්  කියලා  ,  වේගය අඩුකලා  කියලත්  කියනවා  , බලනකොට අඩුවොල වාගේත්  දැනෙනවා ,  නමුත්  ඇත්තටම  වෙන්නේ වේගය අඩුවෙන එක නෙමෙයි ... හොදින්  සීරූමාරු  වීම නිසා මහන කෙනාට  මෙෂින් එක පහසුවෙන් හසුරවාගන්න හැකි වීම.

හරි දැන්  බලමු  ඒක කරන්නේ  කොහොමද  කියලා





අපි කලින්  ලිපියක කතා කලානේ  නියමිත උසට මෙෂින් එක එජස් කරගන්න එක සහ ගැලපෙන පුටුවක් තෝරාගන්න එකගැන , දැන්  මේ  සීරුමාරු කරන්නේ  අන්න ඒ  අවස්තාදෙකට  අදාල කරගන කියලා මුලින්ම හිතන්න.

ඉස්සෙල්ලාම අංක එක කියන ඇණය බුරුල් කරන්න , ඔය මෝටර්  එකේ තියනවා  ක්ලච් බ්රේක් එකක් ඒකෙන් වෙන්නේ  ඔයා මෙෂින් එකේ පැඩල් එක පාගලා අත ඇරියහම ඉක්මනින්  මෝටර් එක නවත්තලා දෙන එක , අන්න ඒ බ්රේක් එක  සවිවෙලා තියන  ඇණය තමයි  ඔය ... ඒ ඇණය  බුරුල් කරනවා  වට දෙකක්  විතර.

ඊලගට අංක දෙක කියන  නට් එක සහ ඇණය  බුරුල් කරනවා , දැන් මෝටර්  එක ඔන් කරලා  හිමිහිට  අංක 2 කියන ඇණය ඉස්සරහට තදකරනවා , එහෙම කරගන යනකොට  .. සර සර ගාලා සද්දයක්  එනවා ... අන්න එහෙම සද්දයක් එනකොට ඇණය ඉස්සරහට කරකවන එක නවත්තලා ... නැවත වට බාගයක් ඇණය පස්සට ඇරගන නට් එක හොදින් තදකරනවා , ඊලගට  අංක එක  ඇණයත් තදකරන්න , එහෙම කරනකොට .... මෝටරයේ  වේගය අඩුවෙනවා  හෝ  ... සර ...සර  .. වැනි හඩක්  නිකුත් වෙනවානං ...  ඉක්මනින්  අංක 1 ඇනය බුරුල්  කරලා ... අංක 2 ඇණය තවත්  වට බාගයක්  පසුපසට ගන්න ........ නැවතත් නට් එක තදකරන්න ........ නැවත අංක 1 ඇණයත් තදකරන්න.......... හඩේ  වෙනසක් හෝ  වේගයේ  අඩුවීමක්  තියනවද කියලා හොදින් නිරීක්ෂනය කරන්න , එහෙම නැත්නම් පවර් ස්විච් එක ඕෆ්  කරන්න.

මෙෂින් මෝටරය සම්පූර්ණයෙන්  ධාවනය වීම නැවතුනහම නැවත ස්විච් එක  ඔන් කරන්න , ..... හම් ....හඩක්  තප්පර පහක් පමණ පැවතීමෙන් පසු මෝටරය ධාවනය වීම ආරම්භවෙන්න  ඕන , එහෙම නැත්තං ... ඔබ විසින්  බ්රේක්  එක සහ කොක් ෂිට්  එක  මෝටරයට  ලංකරලා වැඩියි .... නැවතත් ඉහතසදහන් කල ක්‍රියාවලිය මගින් .... නිවැරදි  ආරම්බයක්  මෝටරයට ලබාගන්න.
කිහිපවරක් ඔන්  ඕෆ් කරමින්  සියල්ල නිවැරදිව  සිදුවෙනවාද කියලා නිරික්ෂණය කරන්න.

ඊලගට  ... මෝටර් ලිවර් පෙෂර් ස්ප්‍රීන්ග්  එකේ  බටර්ෆලයි නට් එක  ඉදිරියට තදකරන්න   ( අංක 3 ) , එය නියමාකාරයෙන්  සිදුවී  ඇති විට ... මෝටර් ලිවරය පහතට අදිනවිට ... පහසුවෙන්  පහතට ඇදීයාමත් සමග  මෝටරය  ධාවනය වීමත් ... අත් හරින විට පහසුවෙන් ... ලිවරය ඉහලට ගමන් කිරීමත්  .... ක්ෂණිකව මෝටරය නැවතීමත්  සිද්දවෙන්න  ඕන .




දැන් අංක 4 ඇණය මගින්  මෝටර් පැඩල් එක  මහන කෙනාට පහසු  සහ නිවැරදි ආනතියෙන්  සීරිමාරු කරන්න.
මෙෂින් එකේ පැඩල් එක මෙන්න මේ වාගේ සාමාන්‍ය ආනතියකින් තියන එක වටිනවා , පැඩල් එකේ ආනතිය වැඩි වීම සහ අඩුවීම නිසා විලුඹ ආශිතව සහ කකුලේ ඉහල කලවා ප්‍රදේශයේ වේදනාවන් ඇතිවෙනවා , පැඩල් එක පාගන කොට ගොඩක් ප්ලේ ( මෙෂින් එක දුහන්න ගොඩක් යටට පාගන්න ඕන ) තියෙන්න බෑ ,  ඒ  වාගේම පාලනයකින්  තොරව  කඩා  බිදගන යන්නත්බෑ ,  ඒක මෝටර් ක්ලච් එජර්ස්මන්ට් එකෙන් එජස් කරලා තියෙන්න ඕන.







මේ  සමගම  ෆුට් ලිප්ටර්  එකත් මහන කෙනාට පහසු විදිහට  එජස්වෙන්න  ඕන , එතකොට තමයි මහන කෙනාට නියම පහසුව  දැනෙන්නේ. බොහෝ මෙෂින්වල  මෙතැන ගැටලු සහගතතත්වයන් තියනවා.
ෆුට් ලිප්ටර්  ශාෆ්ට් එකේ  ප්ලේ  එකක්  තියනවානං  , අංක 5 ඇණය මගින් තදකරගන්න පුලුවන්

අංක 6  ඇණය මගින්  පුට් ලිප්ටර් එක අනවශ්‍ය ලෙස පාදය දෙසට යොමු වීම සහ වෙහෙසකාරි ලෙස දකුනු පසට දණහිස්ස යොමු කිරීමට සිදුවීම පාලන කරන්න පුලුවන්. ( අර පුට් එක උස්සන්ඩ  දනිස්ස බස් එකක පටවන්ඩ වෙන සීන් එක )

අංක 7 ඇණය මගින් පුට් එක අනවශ්‍ය විදිහට ඉහලට එසවීම සහ   දණහිස්සට අනවශ්‍ය වෙහෙසකාරී බව නැති කරගන්න පුලුවන්


අංක 8 සහ අංක 9 ඇණ දෙක මගින්  අවශ්‍ය ප්‍රමාණයට  ෆුට් ලිප්ටරය  පාදයට ලංකරගැනීම සහ ඈත්කරගැනීම කරගන්න පුලුවන්.

දැඩි සැලකිල්ලක් දැක්විය යුතු විශේෂ කරුණ
මෝටරය සීරූමාරු කිරීමේදි ... දැඩි සැලකිල්ලකින් සහ මනා අවබෝධයකින් සිදුකල යුතු අතර , සුලු අතපසු වීමකින් උවද ... මෝටරයට දැඩිලෙස හානී සිදුවීමට පුලුවන.

0778707807
ලක්මාල්


5 comments:

  1. මැසිමක් ගත්තම බොට කෝල් එකක් දෙන්නං. ඒක ඔයිට වැඩිය ලේසියි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. //සුලු අතපසු වීමකින් උවද ... දැඩිලෙස හානී සිදුවීමට පුලුවන.//

      Delete
    2. ඔවු මුගේ බඩ වැඩියි. ඔය ෆුට් ඇජස් කරන වැඩේ බඩත් එක්ක ලේසි නෑ.

      Delete
    3. බඩ තිබුනට වැඩ කොහොමද? හානියක් සිදුනොවන්න වැඩ කාරයා

      Delete
  2. මමත් හිතං හිටියේ මැෂින් වල වේගේ අඩු කරන්න පුළුවන් කියල. ඩිරෙක්ට් නැති ඒවල. දැන් තමා හරි ම විස්තරේ දැනගත්තේ.
    පරණ මැෂින් එකකට ඩිරෙක්ට් මෝටර් එකක් සෙට් කරන්න පුළුවන් ද සාර්ථකව?

    ReplyDelete

කමෙන්ට් වලට ලින්ක් දාන විදිහ
<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>

Popular Posts

Configure Search Box

html-generator

https://www.html.am/html-generators/image-code-generator.cfm

යාවත්කාලීන වන සිංහල බ්ලොග් අඩවි දහසක් ඇතුලත්ව ඇත , තව දුරටත් කියවීමට Show All ක්ලික් කරන්න.

ඔබගේ සිංහල බ්ලොග් අඩවිය මෙම එකතුවට ඇතුලත්ව නැත්නම් kandevidane@gmail.com වෙත දැනුම් දෙමින් සිංහල බ්ලොග් අඩවි සියල්ල එක් තැනකට එක්කිරීමට සහයෝගය දක්වන්න.

comments active links


<a href="LINK HERE"> WORDS HERE</a>